Wednesday 7 December 2011

Aşk Medyumu - Aşkınızı artırmak için ipuçları ve büyüler

Live şu anda beklenti olmadan aşk büyüsü keyfini çıkarın. Şu anda her zaman mutlu! Şu anda geçmiş veya gelecekteki bir düşünce olmadığı sürece her şey harika. Depresyon geçmişte ve gelecekte de anksiyete.

Gelecek planlaması ve aşırı düşünce alabilir "akış" Benim uygulamada, Medyum Sevgi gibi, gelecekte yaşayan ve şu anda burada ne olduğunu bilinçsiz olma nedeniyle durma noktasına gelen bu çok büyük ilişkiler görüyoruz. Planlama ve geleceğe yönelik beklentileri kuruyorsanız, gerçekten ilişkinin sevgi sihirli ruhu bölge dışında ve kendi elleri ve kontrol içine alıyor. Bu, tabii ki, bütün aşk doğal ilahi enerji keser.

Psişik Bir Aşk olarak gördüğünüz diğer sorun, geçmiş veya sevgilisi ile gelecekte ne olacağını endişe olayları düşünmeye, kendi eylemleri için iletişim çok önemli sinyaller özleyeceğim sen.

Medyum Aşk gibi, benim müşteri duymak, "Her şey harika gidiyordu ve daha sonra bom, dışarı yerde onlar değişti." Birçok durumda, bu durumun gerçekliği müşterinin algı, ama. Yapılacak Şeyler "müşteri" algı büyük gidiyordu. İstemci, onlar, onların sevgilisi onlara veriyordu sinyalleri eksikti kendi düşünceleri içine çok oldu.

Müşterinin sevgilisi algısının farklı olduğunu, böylece ilişki için hazır olmadığını (umutlar, korkular ve gelecek planlaması) kendi düşüncelerini yakalandı birini gördüm. Onların ihtiyaçlarını çok bencil ve düşüncesiz olarak istemci yorumlanır; bir sonucu olarak müşterinin sevgilisi ilişkinin dışına.

Psişik İpucu # 2 Love:

Geçmişte bırakın; ulaşan herhangi bir kötü deneyimler gidelim ... Duygusal Süreci ve zaten hareket! Sadece geçmişte sorunlu ilişkileri vardı, çünkü olduğu anlamına gelmez "her zaman bu şekilde olacak." Geçmişte mevcut ilişkisi içine getirmek, neredeyse başarısız garantilidir. Bu, geçmişten gelen "bagaj" ile yeni bir ilişki cezalandırmak veya yükü sevgilisi adil değildir.

Geçmişte kötü ilişkiler gerçekten nimetler. Biz biz biz ne istiyorsun daha iyi tanımlamak için istemiyorum ne yaşamak zorunda. Vahşi doğada geçiyor, bize geldiğinde, "Vadedilmiş Topraklar" takdir ve tanıması yapar. Psişik Bir Aşk Birçok kez, ben bunu geçmişteki ilişkileri bütün kötü deneyimleri yakalanmış olarak geldiğinde benim müşteri bile "Vadedilmiş Topraklar", "görmek" olduğunu bulabilirsiniz.

Geçmişte ile çalıştı ve duygusal işleme varsa, bilinçsiz mevcut ilişki içinde (ve geçmişte gördükten) çıkıntılı olacak.

Geçmişte serbest bırakmak için iyi bir yolu, bütün kötü deneyimleri geçmişte ilişkileri yazmak için. Bu deneyimler size öğretmek için gelmiş öğrenin. Bunları önlemek için yapabileceği bir şey var mı? Tekrar eden var mı? Eğer bu geçmiş deneyimleri ne öğrenebiliriz? Gelecekte bunları önlemek, böylece farkındalığı artırmak için nasıl yardımcı olur?

Dış olaylar ve insanlar her şeyi suçluyor kişi olması önemlidir. Eğer suçlama oyunu oynamak, kendinizi güçsüz olduğunu söylüyorsun. Bu, kendinize vermek istediğiniz olumlama değildir.

Bu basit gerçeği, bazı düzeyde onlara bu gücü ya da bilinçsiz izin olmadığı sürece hiç kimse sizin için her şeyi yapabilir. Bu, herhangi bir kötü geçmiş deneyimler üzerinden kendinizi dövdü anlamına gelmez. Sadece büyümeye geçmiş deneyimler alanları seçip ayırmak, böylece bilinçsizce uzak gelecekte güç vermek yoktur.

Kötü geçmiş deneyimler listenizi alın ve barbekü yakmak. Yakar gibi, kendinizi diyelim ki, "Ben serbest ve size gidelim ben istemiyorum ne serbest, ve benim sürüm bana ne çizmek için bir vakum yaratır."

KAYNAK
Buyu Cesitleri
Ayirma Buyusu
şirinlik büyüsü
papaz büyüsü

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home